Vlastnosti
Mazivo Atomium MGSB 100 je určené na ošetrenie mechanických prevodoviek, zadných náprav, redukčných prevodoviek všetkých druhov a samosvorných diferenciálov.
Ošetrenie prebieha jednofázovo.
Bezpečnostné opatrenia:
Pri správnom použití nie je škodlivý.
Prvá pomoc:
- V prípade zasiahnutia pokožky opláchnite látku teplou vodou a potom znovu umyte mydlom.
- V prípade zasiahnutia očí vypláchnite oči veľkým množstvom vody.
- V prípade požitia vyhľadajte lekársku pomoc.
Spôsob použitia
Pridajte mazivo Atomium MGSB 100 do ostávajúceho oleja v ošetrovanom zariadení v pomere 30 ml maziva na 1 l prevodového oleja. Po aplikácii Atomium MGSB 100 jazdite s vozidlom v bežnom režime najmenej 20 minút.
Prevádzkujte až do nasledujúcej pravidelnej výmeny prevodového oleja.
V prípade značného opotrebovania prevodovky odporúčame ošetrenie zopakovať po prejdení 5000 km bez výmeny oleja.
Dôležité poznámky:
- Pred použitím nádobu s aditívom Atomium MGSB 100 dôkladne pretrepte, až kým sa nerozpustia všetky prirodzené usadeniny (jedná sa o aktívne zložky).
- Aditívum Atomium MGSB 100 nalejte do zahriatého zariadenia štandardným plniacim hrdlom oleja.
- Po aplikácii aditíva Atomium MGSB 100 jazdite s vozidlom najmenej 20 minút v akomkoľvek režime (bežná prevádzka).
- Odporúčame vykonať ošetrenie mechanickej prevodovky aditívom Atomium súčasne s ošetrením motora, alebo tesne po sebe.
- Mazivo sa neodporúča používať v prípade mechanicky zablokovaných dielov a mechanizmov.
- Mazivo Atomium MGSB 100 je kompatibilné so všetkými typmi prevodových olejov a nemení ich vlastnosti (mimo syntetických kvapalín pre automatické prevodovky typu ATF. Ak je v prevodovke použitá náplň typu ATF, aplikujte Atomium AGSB 80).
- V záujme zachovania vysokej úrovne ochrany prevodovky odporúčame zopakovať ošetrenie pri každej výmene oleja v prevodovke (t.j. každých 50 000 až 70 000 km).
Účinky použitia
- Zlepšuje proces vyhladzovania plôch v systéme, vrátane stavu po generálnej oprave ( vďaka adaptívnym schopnostiam maziva, ktorého cieľom je optimalizovať trenie ostatných dielov);
- Predlžuje životnosť zariadenia 1,5–2 krát (vďaka zníženiu intenzity opotrebovania);
- Znižuje trecie straty pri súčastiach (v dôsledku zlepšenia parametrov trenia);
- Zaisťuje maximálnu ochranu zariadenia pred opotrebovaním v prípade preťažovania, alebo prehrievania pri vysokých teplotách okolia;
- Nezhoršuje prevádzkové parametre gumených tesnení;
- Značne znižuje hluk a vibrácie v prevodovkách a zadných nápravách (vďaka sformovaniu silného a odolného mazacieho „vankúša“ a optimalizácii vôlí);
- Obnovuje optimálne vôle v ložiskách a ozubených prevodoch.
- Nemení chovanie ani technické parametre systémov spojok v olejovom kúpeli;
Umožňuje jazdu na krátku vzdialenosť pri nedostatku oleja.
Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.