Vlastnosti
Mazivo Atomium MAX MGSB je určené na použitie v mechanických prevodovkách, zadných nápravách, redukčných prevodovkách všetkých druhov a samosvorných diferenciáloch.
Ošetrenie prebieha jednofázovo.
Spôsob použitia: pridajte do prevodového oleja.
Bezpečnostné opatrenia: Pri správnom použití nie je škodlivý.
Prvá pomoc:
- V prípade zasiahnutia pokožky opláchnite látku teplou vodou a ešte raz umyte mydlom.
- V prípade zasiahnutia očí vypláchnite oči veľkým množstvom vody.
- V prípade požitia vyhľadajte lekársku pomoc.
Spôsob použitia
Pridajte mazivo Atomium MAX MGSB do súčasného oleja v ošetrovanom zariadení v pomere 10 až 15 ml maziva na 1 l prevodového oleja.
Po aplikácii Atomium MAX MGSB jazdite s vozidlom v bežnom režime najmenej 20 minút. Prevádzkujte až do ďalšej pravidelnej výmeny oleja (najmenej však 2000 km).
Dôležite poznámky:
- Pred použitím nádobu s aditívom Atomium MAX MGSB dôkladne pretrepte, až kým sa nerozpustia všetky prirodzené usadeniny (jedná sa o aktívne zložky).
- Aditívum Atomium MAX MGSB nalejte do zahriatého zariadenia štandardným plniacim hrdlom oleja.
- Po aplikácii aditíva Atomium MAX MGSB jazdite s vozidlom najmenej 20 minút v akomkoľvek režime (bežná prevádzka).
- Odporúčame vykonať ošetrenie mechanickej prevodovky aditívom Atomium súčasne s ošetrením motora alebo tesne za sebou.
- Mazivo sa neodporúča používať v prípade mechanicky zablokovaných dielov a mechanizmov.
- Mazivo Atomium MAX MGSB je kompatibilné zo všetkými typmi prevodových olejov a nemení ich vlastnosti (okrem syntetických kvapalín pre automatické prevodovky typu ATF).
- V záujme zachovania vysokej úrovne ochrany zariadenia odporúčame vykonať ošetrenie pri každej výmene oleja (t.j. každých 50 000 až 70 000 km).
Účinky použitia
- Zlepšuje proces ochladzovania plôch v systéme, vrátane stavu po generálnej oprave (vďaka adaptívnym schopnostiam maziva, jeho cieľom je optimalizovať trenie susedných dielov);
- Predlžuje životnosť zariadení 1,5–2krát (vďaka zníženiu intenzity opotrebovania);
- Znižuje straty trených dielov (v dôsledku zlepšenia parametrov trenia);
- Zaisťuje maximálnu ochranu zariadenia pred opotrebovaním v prípade preťažovania alebo prehrievania pri vysokých teplotách okolia;
- Nezhoršuje prevádzkové parametre gumených tesnení;
- Podstatne znižuje hluk a vibrácie v prevodovkách a zadných nápravách (vďaka sformovaniu silného a odolného mazacieho „vankúša“ a optimalizácii vôlí);
- Obnovuje optimálne vôle v ložiskách a ozubených prevodoch.
- Obnovuje ľahkosť riadenia v dôsledku vymedzenia správnych vôli a zníženie trecích strát;
- Umožňuje jazdu na krátku vzdialenosť pri nedostatku oleja.
Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.