Dobrý deň. Mám KIA Ceed 1,4 benzín. Teraz som bol na druhej servisnej po dvoch rokoch od kúpy nového vozidla. Po kúpe nového auta v marci 2018 som najazdil asi 4000 km a nechal som si vymeniť olej a olejový filter, aj keď to nebolo nutné. ( to ma naučil môj drahý nebohý otec, šofér s povolania). Jazdil som až do prvej servisnej prehliadky po roku. Na tachometri okolo 15 000. V cca polovici druhého roku som nalial do oleja Atomium do 50 tis. km. Najazdil som na ňom asi 5000 km. Teraz v marci som dal vymeniť olej a filter a nalial druhú fľašku Atomia do 50 tis. Mám na novom “Atomiovom” oleji momentálne asi 600km. Vzhľadom na to, že jazdím denne a často krátke vzdialenosti na studenom motore, potrebujem šetriť motor. Viem, že 1,4 D-CVVT nie je trhač asfaltu, ale dnes, po cca 20 000 + najazdených kilometrov môžem prehlásiť, že je to “žihadlo”. Jazdím na Trnavsku a Piešťansku, teda 95% na rovine. Ale jazdím už 35 rokov, a po Škode 100, Škode 130 Rapid, Škode Felícia a donedávna po KIA Ceed 1. generácie a 12 rokov jazdenia na nej, môžem prehlásiť, že jazda na mojom novom “Sídiku” je zážitok. A okrem toho, že mám už veľa skúseností s autami cca tohoto výkonu, môžem potvrdiť, že Atomium funguje. Musí, lebo už len oproti staršej Kia Ceed, ktorú som jazdil 12 rokov s podobným motorom a výkonom, je toto neporovnateľné. Iste, že aj motory rovnakého obsahu doznali vývoja a zlepšenia, ale ako skúsený šofér cítim zmenu. Ten motor si doslova pradie, a ak mu v “rozumných otáčkach” šliapnem na pedál, tak cítim aj zvýšenie preťaženia na 2G (srandujem 🙂) Takže zatiaľ pozitívne hodnotenie, uvidím po pár ďalších tisícoch.

Peter G.
atomium.sk
Nekomentované
Odoslané v: